De Junioren flikken het weer! - Reisverslag uit Metz, Frankrijk van Alice Linthuis - WaarBenJij.nu De Junioren flikken het weer! - Reisverslag uit Metz, Frankrijk van Alice Linthuis - WaarBenJij.nu

De Junioren flikken het weer!

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

18 November 2010 | Frankrijk, Metz

18 november 2010

Ik zit hier op de tribune in de trainingshal. De enige plek waar je internet-verbinding hebt in de sporthal. Normaal zou ik me pas morgenvroeg weer bij jullie melden, maar ik kan het niet laten: We hebben 2 finaleplekken!!!!

Melissa en Demi zijn als 7e door naar hun synchroonfinale en Milo en Sven ook in hun klasse!

Hoe krijgen we het voor elkaar?! Melissa en Demi stond na hun eigen groep nog 4e, maar er zou nog 1 sterke groep komen. Langzaam zagen we ze zakken naar die laatste belangrijke 8e plek. En ineens gingen er na elkaar wat paren fout en bleef onze guppen steken op plek 7! Intussen waren ook Sven en Milo begonnen, met een kantjeboord 2e sprong bij beiden. Toch kwamen ze direct op de 6e plek terecht. Nog veel paren te gaan, maar ook daar gingen veel paren niet goed synchroon. En ook zij bleven op plek 7e overeind voor de finale.
De dag pas begonnen en nu al een topdag! Vanmiddag moeten er veel springers van andere clubs hun individuele wedstrijd springen, dus duimen maar weer!

Dikke kus,

Alice

• 18 November 2010 - 11:23

Nelleke En Ismay:

Super Go for it. Beide paren al gefeliciteerd met jullie finale plaats. gweldig.

• 18 November 2010 - 11:36

Jack Van Santen:

Melissa , gefeliciteerd ( en je partner Romy en de trainster ook natuurlijk )
    Wat een knappe prestatie . Hebben al die sprongen tegen het plafond in het noodlokaal , toch nut gehad . ha ha.
    Veel succes in de finale en probeer er vooral ook van te genieten .

• 18 November 2010 - 11:45

Sabina:

Wat een fantastisch resultaat: de finale!
    Van harte gefeliciteerd alvast en voor straks succes.

• 18 November 2010 - 11:54

Yvonne:

Yeeesss! Melissa
    super. Laat ze maar eens een poepie ruiken hoor. Je hebt nu al een stuk in de krant verdiend. Succes straks

• 18 November 2010 - 11:56

Marie José:

Fantastisch!!! Allemaal gefeliciteerd met jullie finaleplek en zet 'm op!!!!!!!!!!

• 18 November 2010 - 13:28

Miona:

TOP TOP en nog eens TOP, twee synchroonparen in de finale , JIPPIE.
    Leuk dat we dit zo bij kunnen houden en supper al die filmpje die je kunt kijken.
    Mijn liefste Demi en natuurlijk ook de rest heeel veeel succes in de FINALE.

Jullie allemaal heel veel liefs Miona.

• 18 November 2010 - 15:22

Britt :

IK HOOP DAT JE WINT MELISA

GROETJES BRITT

• 18 November 2010 - 16:25

Majella En Anne:

Super gefeliciteerd!!!! Wat zijn we trots op onze Melis (en Demi). Wat waren we zenuwachtig. Zet 'm op meiden in de finale.
    We wachten met spanning af.
    Groetjes Majella en Anne

• 18 November 2010 - 16:55

De Flik-Flak Kantine:

Prachtig gesprongen, Demi en Melissa!
    Gefeliciteerd met dit prachtige resultaat

• 18 November 2010 - 17:27

MADDS:

Mooie finale oefening meiden! Helemaal top. De uitslag weten we nog niet dus we blijven duimen!

Groetjes, Megan, Angelique & Dwarsligger, Daan & Stefano

• 18 November 2010 - 17:43

Regina:

Super goed gedaan allemaal!!
    Ik zal voor jullie duimen!! suc6

• 18 November 2010 - 17:44

Eva:

Melissa veel succes in de finale

• 18 November 2010 - 18:43

De Flik-Flak Kantine:

Mooie synchroniteitsscore: de op 1 na hoogste in de groep

• 18 November 2010 - 22:21

Trotse Moeder Aleida:

in de voorronde gingen weinig paren fout, ze hebben een hele mooie en strakke oefening gesprongen en daarom stonden ze in de finale. In de finale ging niemand fout en wisten ze op te klimmen naar een 6e plaats. Wat een kanjers. Deze moeder is trots op deze meiden