filmpje Demo free as a bird - Reisverslag uit Lausanne, Zwitserland van Alice Linthuis - WaarBenJij.nu filmpje Demo free as a bird - Reisverslag uit Lausanne, Zwitserland van Alice Linthuis - WaarBenJij.nu

filmpje Demo free as a bird

Door: Nelleke

Blijf op de hoogte en volg Alice

15 Juli 2011 | Zwitserland, Lausanne

Hallo Allemaal,

Het filmpje van de super demo waarover Alice schreef staat online op mijn website.
www.nelleke-vandevliert.magix.net

Het filmpje is echter nog wel in bewerking. kan soms wel even duren en het is een lang filmpje. Wanneer deze er niet opkomt doe ik het zaterdag thuis opnieuw.

veel kijkplezier

• 15 Juli 2011 - 12:40

Angelique:

Hoi Nelleke ,
    Filmpje is goed over gekomen. Zo kunnen we toch een beetje mee genieten van de mooie demo en de sfeer! Thanks

• 15 Juli 2011 - 12:55

Anne En Gert:

He allemaal wat een mooie demo en wat een applaus. Konden we hier goed horen. Zelfs de gesproken ondertiteling van Alice. Geweldig mensen. Hier hebben jullie het allemaal voor gedaan.
    Nelleke: leuk dat je aan de thuisblijvers hebt gedacht.
    Groetjes Anne en Gert

• 15 Juli 2011 - 18:37

Tessa:

Lieve mensen!

1 woord: Waaaaaauuuuw!!
    Ziet er op 't filmpje al waaanzinnig uit!
    Goed gedaan allemaal, en de juf ook!

Liefs van een jaloerse Tessa die stiekem in een koffer mee had gewilt.

• 22 Juli 2011 - 14:15

Steffie:

Hoi allemaal,
    Echt super goed gedaan!
    Hele mooie demo en geweldig gesprongen.
    Liefs Steffie.

Alice

Deze blog wordt gebruikt voor alle binnenlandse en buitenlandse uitdagingen die ik met mijn trampolineclub onderneem. We begonnen in 2007 met ons Canada-avontuur en staan momenteel voor onze Wereldgymnaestrada-endeavour in Lausanne. Alice