Onze kanjers hebben ZILVER - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Alice Linthuis - WaarBenJij.nu Onze kanjers hebben ZILVER - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Alice Linthuis - WaarBenJij.nu

Onze kanjers hebben ZILVER

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Alice

20 November 2009 | Rusland, Moskou

Gelukkig ik kan weer op de site komen, gisteren was het voor Romee en Raissa en mij een k....dag, maar voor Steffie en Suzanne was het een super dag.
Steffie was het die Romee oppepte en zei "morgen gaan we knallen". Nou dat hebben ze zeker gedaan. Vannacht had ik veel rustiger geslapen dan die nacht daarvoor. Zou het een voorgevoel zijn geweest. Gisteravond zijn we op tijd naar onze kamer gegaan om ons voor te bereiden op de dag van vandaag. Ron zat op het toilet en plots zitten er een paar Russen aan onze hoteldeur te rammen.
Ik riep Ron om hulp, en Ron komt het toilet af en zegt Go away, take another room, I am busy. Ik lig plat van het lachen op bed en de Russen liggen ook in een deuk en druipen weer af. Vanmorgen vroeg op om weer naar de sporthal te gaan. Als eerste moest Denise, ze sprong een mooie oefening, voor Didi was het ook een K.. dag want na sprong 2 landde ze op de mat. En toen......
Romee en Steffie gingen inspringen, dat ging goed, dat beloofde wat. De wedstrijd begon en ze sprongen een super oefening wat finale betekende.
Ron en ik hoopte op een plak, of het een plak ontbijtkoek zou worden wisten we niet.
Hun finale oefening was zo mooi en ze stonden met 1 koppel nog te gaan op de eerste plaats. De Japanners hadden een hogere moeilijkheid en dat bracht hun de gouden plak. Maar onze meiden hadden ZILVER. Hoe gelukkig kun je zijn, tranen vloeide over de tribune, ja Elbert zelfs ik kon het niet meer droog houden. En Ron was niet meer te troosten, hij vindt trampoline zelfs leuk worden.
We hopen jullie allemaal snel in de armen te sluiten, maar eerst nemen we nog een borrel of twee.

Groetjes van Ron en Nicole

  • 20 November 2009 - 16:52

    Angelique En Joelle:

    He luitjes, ik dacht al waar blijft ze met de verhalen.Toppie, toppie toppie. Joelle en ik hadden het niet meer tijdens de finale. Gauw naar jou thuis bellen of ze al iets gehoord hadden over de uitslag. En jawel hoor . ZILVER!!WE ZIJN TROTS OP ZE!!!!
    Geniet er van en een knuffel voor Romee en Steffie

  • 20 November 2009 - 17:06

    Nelleke Wichard Isma:

    Wat een geweldige dag!!!!! En wat heerlijk om het allemaal te kunnen volgen. Nelleke thuis en Wichard schopte alle klanten de showroom uit om het daar te volgen maar het was het waard. De emoties daar zullen overweldigend zijn geweest, en terecht. Romee en Steffie, nogmaals fantastisch gedaan en wat zullen jullie trots zijn. En uiteraard ook de felicitaties ( als het nog door de tranen heen gelezen kan worden) aan ouders, Alice Renee en aan alle anderen die op wat voor manier een bijdrage heeft geleverd.

  • 20 November 2009 - 17:09

    Hedi:

    Wat een TOP prestatie, een hele diepe buiging voor jullie allebei.

    Liefs Isa en Hedi

  • 20 November 2009 - 17:21

    Linda & Mark:

    Hey daar, geweldig eeh!!
    Wat moeten jullie toch ontzettend trots zijn op deze geweldige prestaties van je kanjers. De 2de beste van de wereld! Nogmaals gefeliciteerd! Feest en borrel maar stevig door, dat hebben jullie verdiend! Voor Romee en Steffie en jullie natuurlijk ook een dikke knuffel uit het verre België!
    xxxx

  • 20 November 2009 - 18:11

    Sandra:

    Gefeliciteerd meiden!
    Dat maakt de week toch weer goed na de valpartij van Romee;)

    Tweede op 't WK.. Echt geweldig!

    Liefsx

  • 20 November 2009 - 18:41

    Edith En Tamar:

    Geweldig, nou neem ,maar een wodka op ons Allen, gefeliciteerd met deze prachtige prestatie!!

  • 20 November 2009 - 19:49

    Alice:

    En ook ik neem er een Bailey's op, want dat hebben de meiden met deze wereldprestatie wel verdiend. Nou ja, ik dus, want ik ga hem opdrinken.
    Cheers ladies, supertrots op jullie.

    xxxx

  • 20 November 2009 - 20:35

    Tim En Lois:

    Volgens mij waren er veeeeelen online om de live beelden te kijken.
    Geweldig wat jullie hebben geflikt.
    Good on ya., Alle Spartanen zijn trots op jullie Atleten en trainers.We zullen een goed woordje doen bij Sinterklaas.

  • 20 November 2009 - 22:14

    Ina:

    Ron en Nicole, gefeliciteerd met die prachtige zilveren medaille van jullie meiden. Dit geldt natuurlijk ook voor de thuisblijvende Marianne en Elbert, broer, zussen, opa's, oma's etc. Thuis beleef je het anders, maar niet minder intens. Het was geweldig dat alles via de live beelden te volgen was. Ik heb de huldiging niet kunnen zien, maar weet wat er door je heen gaat als de NL-vlag voor je kind omhoog gaat. (Ik neem aan dat dat ook gebeurd is)
    Geniet er allemaal maar lekker van!

    P.S.
    1. Piet, ook jij van harte, mede door jou inzet is de trampolineafdeling geworden tot wat hij is.
    2. Veel succes voor de meiden die morgen nog moeten springen. Wie weet wat er nog in het verschiet ligt voor het Nederlandse team.

  • 20 November 2009 - 22:56

    Moenia:

    Lieve Meisjes!! Ik ben echt super trots op jullie. Ik ben vandaag niet gaan werken omdat, ik het zo graag wou zien. Ik begon ook helemaal te glunderen toen ik die super mooie oefening zag...Helemaal top. Ik zie jullie snel weer en dan krijgen jullie dikke vette zoenen van mij.

    Kuss

  • 21 November 2009 - 07:48

    Annemijn:

    heel goed gedaan
    zilver op het wk
    xxx annemijn

  • 21 November 2009 - 08:37

    Majella En Anne:

    Ron en Nicole, ik weet niet of onze felicitaties per telefoon via Romee nog doorgekomen waren maar alsnog..... geweldig gefeliciteerd! Ook voor Marianne en Elbert en de rest v.d. familie. Ik zou ook hebben zitten huilen van geluk. Geniet nog allemaal lekker van de laatste dagen.

  • 21 November 2009 - 22:52

    Anouk En Hermien:

    He KANJERS,

    Van harte gefeliciteerd met jullie zilveren medaille! Helemaal super!

    Ook felicitaties voor Alice en Rene voor de behaalde prestaties!

    Geniet nog lekker en een goede terugreis.

    We hebben genoten van alle leuke reisverhalen.

    Groetjes van Anouk en Hermien uit Putten

  • 22 November 2009 - 10:12

    Cora:

    We hebben alles goed kunnen volgen op de webcam. Wat moesten we lang wachten op de cijfers! maar (op een andere computer) hadden we het geluid van de andere webcam aanstaan ,en daar hoorden we jullie ~Holland-Holland`gillen!
    Dus we dachten al dat het wel goed zou zitten.
    Nicole en Ron, ik weet echt precies hoe het voelt hoor! Helemaal te gek, van harte gefeliciteerd, allemaal, een geweldige prestatie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alice

Deze blog wordt gebruikt voor alle binnenlandse en buitenlandse uitdagingen die ik met mijn trampolineclub onderneem. We begonnen in 2007 met ons Canada-avontuur en staan momenteel voor onze Wereldgymnaestrada-endeavour in Lausanne. Alice

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 116167

Voorgaande reizen:

13 November 2013 - 18 November 2013

Iris en Annemijn in Sofia

09 Juli 2011 - 16 Juli 2011

The road to Lausanne

Landen bezocht: