Ze hebben zilver!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Alice Linthuis - WaarBenJij.nu Ze hebben zilver!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Alice Linthuis - WaarBenJij.nu

Ze hebben zilver!!!!!!!!!!!

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

20 November 2009 | Rusland, Moskou

Ze hebben de finale bereikt! En dat moest ook wel, want Nicole had anders haar schoen opgevreten. Dat wenst niemand haar toe, dus de meiden moesten wel goed springen. Ze zijn als 4e door naar de finale. Niet meer 6 finalisten zoals 2 jaar geleden, maar net als de senioren nu ook 8.

Wat een kanjers, onze Steffie en Romee. Vanuit ons kleine kikkerlandje werden ze op de webcam gevolgd tot ver in Rusland. En terecht! Na een redelijk dubbel gevoel van gisteren, hebben we allemaal ons hoop op het synchroontoernooi van de meiden gericht. Twas vroeg opstaan vanochtend, want ik ben vandaag aan het behangstrippen. Onder het behangplaksel uiteindelijk om 11.30 op de bank gewapende met thee en een zak chips (kweet het, fout voorbeeld, maar ik had echt geen tijd natuurlijk om brood te smeren).
Het duurt even vanwege de one-touch, maar eindelijk zijn ze aan de beurt. En ze springen een uitstekende oefening. Of het genoeg is, we wachten het af. Al wachtende hoor ik via de webcam de Nederlanders roepen: ” Holland !!!!!! Holland!!!!!” Ik moet Nicole bellen om de scores te vragen, maar krijg haar niet te pakken. Er wordt gejuicht op de achtergrond, maar welk land is dat???? Nog een keer bellen met Nicole en ik hoor gejuich aan alle kanten. Ze hebben....... Wat zeg je???? Ze hebben ZILVER. En dan komen de tranen. God, wat wilde ik er nu graag bij zijn!!!!!!! Ik denk dat ik voor heel Sparta spreek dat dit wel het moment van 2009 is!!!!!

Dames, ONTZETTEND GEFELICITEERD!!! Wat een kanjers zijn jullie toch.
Vanavond hopelijk een uitgebreid bericht van Rene.Ik ga nu even janken en genieten van dit moment!!!!

Dikke kus van een supertrotse juf.

P.S. Rene, ik hou van je. Je hebt het top gedaan met de meiden!!! Xxxxxx

• 20 November 2009 - 13:08

Caro:

Wat een snel veslag en dan ook nog een super goed. Alice je mist hier wat hoor!!! De tranen vloeien en vloeien. Van geluk natuurlijk. Dikke proficiat aan jullie als trainers en ook natuurlijk aan Steffi en Romee en de ouders want die moeten er tenslotte ook altijd staan.
    Het was een schitterende oefening. Op naar goud volgend jaar zou ik zeggen.

groetjes Caro

• 20 November 2009 - 13:09

Jilde,corine,wilko:

super.
    Wij zijn ook allemaal trots hier.
    superdepuper zegt Jilde.
    Nog veel succes.

• 20 November 2009 - 13:14

MAD:

Steffie en Romee (en natuurlijk iedereen die dit resultaat mogelijk gemaakt heeft) hartelijk gefeliciteerd!!!!! De eerste medaille voor Nederland is binnen.

Megan, Angelique en Daan

• 20 November 2009 - 13:15

Angelique En Joelle:

meiden jullie zijn toppertjes!!!!En Rene en Alice, jullie ook!Wat een prestatie.We zaten vol spanning te kijken.Van harte gefeliciteerd.x Angelique en Joelle

• 20 November 2009 - 13:15

Majella En Anne:

We hadden het niet meer van de zenuwen; online telefoon met Aleida om de oefeningen door te spreken van de concurrentie. Daarna moesten we wachten op het bericht van Elbert op de site van Romee. En na de langdurende zenuwslopende minuten kunnen we Aleida doorgeven dat ze Zilver hebben.
    MEIDEN GEWELDIG GEFELICITEERD SUPER!

• 20 November 2009 - 13:16

De Vliertjes:

`Yes, helemaal top gedaan en dik verdient. Meiden wat sprongen jullie super. Geniet van alles erom heen en het was heel bijzonder om dit moment via de webcam mee te mogen maken.

Rene en natuurlijk ook alice gefeliciteerd en de familie pol en Boer.

Groet Wichard, Nelleke, Ismay en Caitlin

• 20 November 2009 - 13:17

Gerrit En Janny:

Hier houden we het ook niet droog. Van harte gfeliciteerd meiden. Geweldig gedaan. We zaten aan de webcam geplakt. Wat spannend.
    Ik heb er geen woorden voor.!!

• 20 November 2009 - 13:17

Majella En Anne:

(sorry het berichtje was nog niet afgelopen maar ik had per ongeluk op plaatsen gedrukt)
    Niet in de minste plaats ook de hartelijke felicitaties voor jullie Alice en Renee. Geweldig wat zullen jullie trots zijn.

• 20 November 2009 - 13:23

Opa En Oma Pol:

Steffie en Romee,

Van harte proficiat met dit formidabele succes in het verre Rusland. Natuurlijk wisten we dat jullie talenten waren, maar dit hadden we echt niet verwacht. Hier kunnen je alleen maar van dromen toch. Ook allen die rondom Steffie en Romee staan onze welgemeende gelukwensen. Zeker ook de trainer(s)voor al hun rijkelijk beloonde arbeid!
    Een goede terugreis en een behouden aankomst op de plaats waar jullie verwacht worden. Veel liefs en een dikke pakkerd van oma en oma Pol.

Ook voor ons waren het zeer spannende dagen!harte

• 20 November 2009 - 13:29

Majella En Anne:

We hebben de prijsuitreiking net bekeken en ooooohhhhhh wat hadden we graag in het publiek gezeten.

• 20 November 2009 - 13:30

Irene (jury)Triffis:

Romee en Steffie, super prestatie!! Wat zullen jullie trots zijn en terecht. Geniet ervan en doe iedereen in dat verre Rusland de groetjes.

• 20 November 2009 - 13:31

Anne:

Steffie en Romee echt super!!!! gefeliciteerd!!
    dikke kus van mij!

• 20 November 2009 - 13:31

Melissa En Aleida:

Nou dat spannend! Meiden, Rene en Alice gefeliciteerd met deze prestatie. Nicole en Ron, voor jullie vanavond een feestje. Voor morgen, succes voor die nog moeten/mogen

• 20 November 2009 - 13:36

Caroline:

He broer en schonezus :)

Super gefeliciteerd met deze kanjers!

• 20 November 2009 - 13:38

Sminkjes:

Dag meiden,
    Van harte gefeliciteerd.
    Jullie mogen trots zijn.
    Groetjes de sminkjes

• 20 November 2009 - 13:46

Ria Versteeg:

Hey Romee en steffie geweldig Zilver! 2e van de wereld, nou voor ons zijn jullie onze kampioenen. Rene en Alioce ook jullie van harte gefeliciteerd met jullie beide meiden want zonder jullie zouden ze nooit zover kunnen komen! Jullie weten wat voor oppeppers ze nodig hebben.
    En Bassie ook jij schitterend dat je erbij bent! En natuurlijk Elbert voor jou hier thuis was het volgens mij het moeilijkst!! Ook jij heb deze week je weer goed door heen geslagen samen met Dael!!

• 20 November 2009 - 13:48

Tessa:

Waaaauuw! Wat een top prestatie! Stef en Romee, van harte gefeliciteerd met jullie zilveren plak. Ben trots op jullie. Tot heel snel en geniet ervan!

Dikke dikke kus, Tessa

• 20 November 2009 - 13:56

Jasmijn Kunst:

Ik (springster op een zeer bescheiden niveau) volg het WK met veel interesse. En wat een geweldige prestatie van jullie springsters Steffie en Romee! Ik heb de oefening ook gezien op de webcam en het was een geweldige oefening! Meiden en trainers, van harte gefeliciteerd! Geniet van dit succes!
    Lieve groetjes,
    Jasmijn Kunst

• 20 November 2009 - 14:03

Karin:

Ik dacht al... waarom komt er geen berichtje na mij. Wist ik veel, stond er natuurlijk al een nieuw verslag op. Mijn allereerste reaktie staat op het vorige verslag hoor! heel veel plezier met het feestje!!!

• 20 November 2009 - 14:06

Marie José:

HarsTikke gaaf meiden!
    Van harte gefeliciteerd met ZILVER!!!

• 20 November 2009 - 14:07

Marie José:

Nogmaals, ik was zo aangedaan...het typen lukt niet meer.
    Ontzettend gefeliciteerd!!

• 20 November 2009 - 14:09

Alice Mooij:

Super!!! zoals ook Sven gisteren al op zijn blog schreef: De Nederlandse equippe snakte naar succes, en dat mag je een zilveren medaille echt wel noemen.
    Gefeliciteerd!

Alice Mooij

• 20 November 2009 - 14:29

JP:

Mensen,

Allemaal van harte gefeliciteerd. De flash player was niet erg duidelijk (kon hem niet vergroten) maar heb genoten van de sprong en de huldiging. een fantastisch resultaat. Ome Wim Gijsbertsen was hier toevallig en heeft samen met mij de huldiging kunnen aanschouwen.
    Nog veel plezier in het kouwe rusland. Hier is het voorjaar. LOL

• 20 November 2009 - 15:10

Annemijn En Zo:

Wow!

Beloning voor iedereen voor het harde werken en een super resultaat.

En nu feesten maar daar in Rusland

• 20 November 2009 - 15:11

Sabina En Kelly:

Meiden, in één woord GEWELDIG. Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!

• 20 November 2009 - 15:19

Piet (bestuur):

meiden en Rene,

zojuist het telefoontje van Alice ontvangen dat jullie zilver hebben behaald. Met tranen in haar mond vertelde zij dat. Van harte proficiat met deze enorme prestatie. Weer staat staat Sparta op het podium. Natuurlijk gaan de felicitaties ook uit naar Rene & Alice, die ook een behoorlijke bijdrage aan jullie succes hebben geleverd. Geniet er heerlijk van. Dit pakken ze jullie niet meer af. As. maandag hopen wij jullie in gezondheid s'-avonds met nog hele blijde gezichten te zien in de
    zaal.

Namens het bestuur,

Jan Henk/Esther
    /Mirjam/Gerrie/Peter

Piet,

• 20 November 2009 - 15:52

Wijmie:

Romee en Steffie van harte gefeliciteerd met het behaalde zilver. Toppie Toppie Toppie!

• 20 November 2009 - 15:54

Linda :

Hallo Romee, Steffie, Alice en René,
    Van harte proficiat met dit mega groot succes!!
    Jullie hebben het fantastisch gedaan!
    Schitterend gesprongen meiden!! Jammer dat ik er nu niet ben om jullie te omhelzen.
    Feest lekker door en geniet nog volop van de laatste dagen.

Linda xx

• 20 November 2009 - 16:24

Esther:

Romee, Steffie en Rene van harte gefeliciteerd!!!! Wat een vreselijk mooi resultaat! Kunnen niet wachten om jullie in levende lijfe te spreken en horen hoe het allemaal gegaan is.

Geniet ervan. Tot gauw!
    Esther en Nanouk

• 20 November 2009 - 17:05

Oma Kim Van Steffie:

Steffie en Romee van harte gefeliticeerd met jullie tweede plaats.Steffie ik was bij je mamma die had het echt niet meer zo blij was ze.
    Liefs Oma Kim

• 20 November 2009 - 17:51

Hedi:

Wat een beloning van al dat harde werken, trainen, coachen en ga zo maar door, top voor jullie als trainers, top voor de club en helemaal top voor de meiden!!!!

Liefs Isa en Hedi

• 20 November 2009 - 19:08

Elena:

stef& romee,,
    SUPER GEFELICITEERD!!
    ik heb de oefening gezien,echt super mooi;)
    xxxx elena:D

• 20 November 2009 - 21:33

Talitha En Ina:

Steffie en Romee,van harte proficiat. Zilver,wat een super prestatie! Geeft een heerlijk gevoel, hé?Jullie hebben super gesprongen.
    Rene en Alice jullie natuurlijk ook van harte gefeliciteerd.Jullie jarenlange inspanning blijft niet onbeloond.

• 24 November 2009 - 13:43

Ron En Marianne:

VIA DEZE WEG WILLEN WIJ IEDEREEN BEDANKEN OOK NAMENS STEFFIE VOOR DE GEZELLIGE AVOND EN KADOOTJES. WIJ VINDEN HET GEWELDIG HOE IEDEREEN HEEFT MEEGELEEFD.