Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Alice Linthuis - WaarBenJij.nu Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Alice Linthuis - WaarBenJij.nu

Dag 3 en 4

Door: nicole

Blijf op de hoogte en volg Alice

18 November 2009 | Rusland, Moskou

Hallo allemaal hier zijn we weer, gisteren zijn we naar de hermitage geweest. 's Morgens stond de drammerige rus Alex weer voor onze neus, hij wilde ons wel weer naar de Hermitage brengen voor een mooi prijsje. Dit keer gingen we nog akkoord. De Hermitage was geweldig, we hadden een gids ingehuurd waar we erg blij mee waren. We weten nu alles van Peter de Grote en Catherina. Genoeg cultuur opgedaan dus. De terugweg hadden we weer Alex gebeld, hier hebben we tot nu toe nog veel spijt van. Alex kwam snel de eerste ploeg ophalen, en gaf de tweede ploeg de opdracht om vast naar de cathedraal te lopen. Daar zou hij ons weer oppakken. Wij op pad en lopen en lopen en wachten en wachten maar geen Alex meer te bekennen. Alex werd gebeld maar nam niet meer op, zou hij ons nou ook zat zijn. Toch maar een ander taxi geregeld en snel naar ons warme hotelletje. 2 uur later stond Alex voor onze neus, en natuurlijk was hij erg bezorgd om ons of was hij nou kwaad? Ik geloof het laatste en we konden gewoon 1000 roebel betalen. Alex heeft wel ontslag van ons gehad en we hebben hem vriendelijk verzocht om heel snel het pand te verlaten. Vanmorgen stond hij weer in ons hotel maar hij kende ons plotseling niet meer. Gelukkig maar want we hadden al andere taxi's geregeld. Om 9.30 kwamen we bij het sportcomplex aan, en eindelijk konden we onze dochters weer in onze armen sluiten, althans dat wilde Ron en ik. Ze zeiden gedag en deden hun beklag over het eten, ja gelukkig er kon ook een kus af. Met Rene gaat het ook goed, althans dat zei hij. Hij zag er ook ontspannen uit hoor Alice.
De wedstrijd begon om 10.00 met een echte Russchische opening. Kirsten was als eerste aan de beurt en sprong een mooie oefening. Alexander deed als enige Nederlander mee aan de mini tramp, hij werd 19de als ik het goed heb. Kirsten is 20ste geworden. 's Middags synchroon, Nadia en Pascal zijn 14de geworden en Gaby en Danielle zijn 10de geworden. Voor het technische verhaal moeten jullie bij Rene zijn.
Morgen wordt het voor Sparta een spannende dag want dan zijn Steffie en Romee aan de beurt, en Suzanne van de Ven. Hopelijk wordt het morgen een goede dag voor Sparta. Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten, en jullie kunnen het volgen via www. universalsports.com

Groetjes Nicole en Ron

• 18 November 2009 - 15:31

Melissa En Aleida:

Vandaag was al spannend. We konden alles goed volgen, helaas geen punten maar die staan er aardig snel op. Fijn dat iedereen van ons vandaag de oefening heeft uitgesprongen. Voor morgen, Steffie we zitten er voor jou om 8.00 uur en duimen, blijven dan doorduimen voor Raissa, Suzanne en Romee. Hopelijk mogen wij jullie s middags nog een keer bewonderen. Geniet ervan en we hadden er zo ontzettend graag bij willen zijn. Heel veel succes morgen

• 18 November 2009 - 15:55

Cora:

Wat een prachtig verhaal: het blijft toch tobben met die Russen! Nicole, je bent een waardige vervangster voor Alice. het is ontzettend leuk om een beetje mee te kunnen le ven van deze afstand.
    Heel veel succes morgen, we duimen de hele dag onze vingers blauw!

Groetjes aan Ron en de meiden,
    Cora en Willem

• 18 November 2009 - 16:00

Wijmie:

Spartanen, heel veel succes, morgen!! Laat ze een poepie ruiken :)

• 18 November 2009 - 16:10

Andre Smit:

Hallo Spartanen.

Ik wens jullie morgen een succesvolle dag toe.

Groetjes, Andre

• 18 November 2009 - 16:45

Anouk En Hermien :

Hoi allemaal,

Vanuit het verre Nederland leven we erg met jullie mee in het verre Rusland. Leuk om jullie verhalen te lezen. We wensen jullie allemaal heel veel succes morgen! We duimen voor jullie allemaal.

Hartelijke groetjes van Anouk en Hermien Schoonbeek uit Putten

• 18 November 2009 - 17:42

Angelique En Joelle:

haha, wat een verhaal weer over de taxi chauffeur. Is weer eens wat anders dan een breiende taxi chauffeuse ,die gierend door de bocht vliegt in canada(WK2007). Ik weet niet wat je beter kunt hebben.Heel veel toi,toi voor de meiden en Rene morgen!!! We zullen zeker voor het beeld gekluisterd zitten.groetjes Angelique en Joelle

• 18 November 2009 - 19:38

Esther En Nanouk:

Hai daar allemaal,
    Jullie liggen op dit tijdstip vast al lekker te slapen. Maar voor morgen heeeeeeel veeeeeel succes! Geniet ervan.

Groetjes Esther en Nanouk

• 18 November 2009 - 19:48

Alice:

He Nicole en Ron, wat fijn om steeds iets te lezen van jullie. Ik lig in een deuk om jullie taxiperikelen. Dan was mijn Pierre uit Quebec toch een stuk vriendelijker, ha ha. Dat jullie hem nog roebels gaven ook. Maar ja, je zit er ook niet op te wachten om een paar maanden in een russische cel door te brengen, denk ik. Wens voor mij de meiden even heel veel succes voor morgen!! Het sms-en mislukt al sinds vanmiddag. Dus dan maar op deze manier. Roby en ik zitten voor de webcam!

xxxx Alice

• 18 November 2009 - 19:53

Sminkjes:

Hoi Romee,

veel succes morgen. Steffie ook namens Malou.

Groet,

De Sminkjes

• 18 November 2009 - 20:04

Anne:

hee
    Ik zit morgenochtend voor de webcam hoor!! heeel veel succes allemaal!!!
    xxx

• 19 November 2009 - 06:51

Majella En Anne:

Wat een verhaal met die taxichauffeur, lijkt wel een film en dat nou net Ron en Nicole hierin een hoofdrol moeten spelen. Geweldig.
    We zijn al verschrikkelijk zenuwachtig voor vandaag. Het is nu hier 07.45 uur en de webcam doet het nog niet. We willen graag Steffie zien; dus Rusland moet nog even haar best doen met verbinding.
    Toi toi toi voor Steffie, Raissa en Romee. Natuurlijk ook voor Suzanne.
    We hopen vanmiddag ook een van jullie te zien; dus spring het dak eraf.
    Groetjes Majella en Anne.
    p.s Renee we hebben je al gespot op een foto v.d. russen dat je de concurrentie Italië staat te bekijken! Gesnapt, haha!!

• 20 November 2009 - 14:01

De Bakkertjes:

Hee meiden,

Van harte gefeliciteerd met jullie overwinning!
    Zilver, top hoor!
    Geniet ervan..