Bloed, Zweet en Taart - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Alice Linthuis - WaarBenJij.nu Bloed, Zweet en Taart - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Alice Linthuis - WaarBenJij.nu

Bloed, Zweet en Taart

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

13 November 2009 | Rusland, Moskou

Wat een rustige laatste training moest worden,eindigde toch niet zoals gepland was. Het eerste deel van de training begon goed, een ieder deed wat ze moest doen. De kleintjes concentreerde zich op de wedstrijd voor morgen en de grote trainde lekker. Romee en steffie sprongen hun individuele oefening voor het WK en ook synchroon werd nog geoefend. Het is vandaag een bijzondere dag voor Rene, want die is jarig en dat betekent taart. Er werd lekker gesmuld van de taart en natuurlijk bleef er ook wat over. Alice riep iedereen bij elkaar om Steffie en Romee te verrassen met een kadootje omdat ze zondag naar St Petersburg vertrekken
Ondertussen ging de training weer verder,totdat de Kooltaart binnen kwam, je weet wel het zusje van de Koolnuis. Dat betekent niet veel goeds. De Kooltaart (Nelleke) begon Alice uit te dagen, Ismay en Roby kregen ook de opdracht om met taart te gaan gooien. De beide meisjes zagen dat wel zitten en liepen richting Romee, Ismay pakte haar kans en smeerde Romee haar been in met taart. Dan heb je precies de verkeerde persoon te pakken, want daar krijg je spijt van. Romee bedacht zich niets en ging op pad met een stuk taart. Het liep volledig uit de hand, Alice werd door Romee omgetoverd tot sneeuwpop. Uiteindelijk liep de hele Sparta ploeg met taart door de balverzaal.Alle haren waren mooi wit geworden en de fysio Olivia was ook niet meer te herkennen. Maar dan plots komt weer die Kooltaart om de hoek. Ze roept "Joelle is nog helemaal schoon pak haar". En ja hoor Romee springt op de trampo en begint op Joelle in te meppen, gevolg Joelle krijgt een bloedneus. Rede om te stoppen en met z'n allen alles schoon te maken.
De rollen wc papier komen te voorschijn en de haren worden gewassen onder de kraan. Iedereen kon met een goed en lekker zoet gevoel richting huis.

De kleintjes succes voor morgen, en de grote neem een lekkere douche.

• 13 November 2009 - 19:44

Piet:

HA HA, eindelijk de eerste.
    Meiden en Rene, nogmaals namens het Bestuur heel veel succes toegewenst. Zoals ik vanavond al tegen Rene zei, Sparta is er weer bij. Iets minder deelnemers, maar dat zullen er volgend jaar zeker weer meer zijn. We wachten in spanning af.

groetjes,
    het bestuur Gv Sparta,
    Jan Henk/Esther/Mirjam/Peter/Gerrie/Piet

• 13 November 2009 - 20:00

Ismay :

hallo zeg die taart zeg zat lekker in me haar
    en ik kon vvvvvvvvveeeeeeeeeellllll harder renen dan romee 2 rondjes ze kon me niet bij houden

• 13 November 2009 - 20:06

Kooltaart:

Het was een zooitje, maar ook hier kwam de saamhorigheid terug. Met z'n allen rotzooi maken, maar ook met z'n allen puin ruimen. En alice ik hoop dat je morgen nog steeds zo'n mooi strak huidje hebt.
    Koolmuis, wanneer je zo schrijft in sint petersburg dan zul je een grote schare fans krijgen die verlangend naar je verhaaltjes uitkijken.

• 14 November 2009 - 15:29

Alice:

Joghurt is heel goed voor je huid. Dat weet ik nu en daarvoor mijn dank aan Romee en al die andere (die ik door de joghurt niet meer kon zien). kGing met een perzikhuidje vanochtend naar de wedstrijd. Gevolg: 2x goud en 1 keer brons.

xxx Alice

P.S. Ik mag morgen lekker uitslapen!!!

• 14 November 2009 - 17:18

Nicole:

Natuurlijk van harte met de behaalde resultaten van vandaag.
    en wat had je er morgen graag bij willen zijn. Maar ach als jij liever uitslaapt.
    Slaap lekker we zullen van ons laten horen.